10
نوامبر

همکاری با آرشاکلاب

آرشاکلاب یک مجموعه‌ی ورزشی-تفریحی اختصاصی است که می‌کوشد امکاناتی متنوع و باکیفیت، در سطحی همتراز با استانداردهای بین‌المللی فراهم آورد. هدف آرشاکلاب ارائه‌ی سطح ویژه‌ای از خدمات در محیطی کاملاً اختصاصی و ایجاد بستری برای خلق تجربه‌های منحصربه‌فرد است و  امکانات و خدمات آرشاکلاب شامل هفت زمین هاردکورت تنیس با استانداردهای جهانی (ITF)؛ سالن بدن‌سازی تخصصی؛ مجموعه‌ی تن‌آسایی کاملی متشکل از استخرِ آب‌درمانی، سونا، اسپا، اتاق مِه سرد و حمام سنتی؛ کافی‌شاپ و رستوران ارگانیک؛ پروشاپ تخصصی؛ جاده‌ی تندرستی؛ اتاق جلسات، اتاق کنفرانس، اتاق ملاقات اختصاصی (VIP Lounge)؛ لاکرهای اختصاصی، شست‌وشوی لباس‌ها، نظافت کفش‌ها، بهسازی و تعمیر راکت؛ و امکان رزرو خدمات از طریق اپلیکیشن تلفن همراه اختصاصی است، اما محدود به این‌ها نمی‌شود.

آرشاکلاب در کنار همه‌ی این‌ها می‌کوشد تا با میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی و همچنین برگزاری کلاس‌های آموزش حرفه‌ای تنیس، گامی در جهت ارتقای ورزش تنیس در کشور بردارد و فضایی حرفه‌ای و خاص برای تنیس بازان و علاقه‌مندان به ورزش تنیس خلق کند.

 

 

شبکه جهانی ورزش در همکاری تفاهم نامه بازاریابی و فروش با شرکت خلاقیت رویال برند هال پروژه تولید محتوا جهت کمپین 360 آرشاکلاب را مدیریت نمود ولی متاسفانه علیرغم اقدامات ارزشمند شرکت رویال برند هال متاسفانه در مدل نهایی به توافق نرسیده و پروژه نهایی هیچ وقت منعقد نگردید .

 

 

اکنون بعد از گذشت 2 سال اقدام به انتشار عمومی محتوای تهیه شده در فضای مجازی نموده ایم  و با توجه به اینکه مجموعه معظم آرشا هزینه هیچکدام از اقدامات گرافیکی ، طراحی و خلاقیت را پرداخت ننمود حق انتشار آن در اختیار مجموعه رویال برند هال و شبکه جهانی ورزش می باشد  .